Ti tudjátok követni, mennyiféle változás érinti a cégeket, vállalkozásokat?
Én, megmondom őszintén, nem. És kifejezetten úgy érzem, kiégetne, ha nekem kéne gazdasági- és adótémájú hírportálokat olvasgatnom, hogy mindig, mindent értsek. Én maradok a hagyományosnál: nézem az esti híradót, amiben a napi legfontosabb dolgokról kapunk egyfajta „kivonatot” ugyebár, és ezzel beérem. Képben vagyok a világ, és hazánk dolgainak alakulásával úgy, ahogy.
Viszont, ahogy anno én még Katásként is kerestem könyvelőt, aki minden esetleges változásról tudott, és szólt időben, most, hogy komolyabb céggé lettünk és jelentősen megnövekedtünk, másmilyen szolgáltatásra is szükség lesz! És én élni is fogok vele, mert nincs más választásom. Találtam is valamit, ami jó erre: szekhelyszolgaltatas24.hu, ahol nem csak székhelybérlésben és az azt érintő dolgokban segítenek, hanem abban is (másoknak, mert mi ezen szerencsére már túl vagyunk), hogy mi cégalapítás menete. Mik az elengedhetetlen tudnivalók, mi mindenhez kell ügyvéd, és egyébként ők rendelkeznek is ügyvéddel ahhoz, amit intézni kell. Hogy nekünk, akik épp céget alapítanánk, könnyebb legyen (és amihez amúgy is kapcsolatot kéne keresnünk komolyabb ügyvédi irodákkal, tehát ezt a részét nem úsznánk meg).
Mint székhelyszolgáltató, Bisnode által minősített cég, akik állandó kapcsolatban állnak tehát a mindenféle említett dologhoz együttműködést létesíteni szükséges ügyvédi irodákkal, aminek köszönhetően törvényesen és jogszerűen tudnak eljárni minden alkalommal, amikor valamiben érintett a cégünk – aki ehhez a székhelyszolgáltatóhoz van bejelentve.
Lássuk a cégalapítás menete kérdéskörét kicsit bővebben (úgy is mondhatnám, „miért kattintsunk mindenképp az oldalukra”): kiemelik, hogy nem csak egyszerűvé vált, hanem olcsóvá is Magyarországon az „indulás”. Cikkeikből pontosan megérhetjük, hogy kiből válhat könnyen egyéni vállalkozó és kiből nem, miért fontos az üzleti terv, a bt, vagy a „sima vállalkozás” a célszerűbb az elején számunkra, miért utasíthat el minket a cégbíróság, és mit tehetünk egy ilyen esetben… És még sorolhatnám. Rengeteg olvasnivaló, és rengeteg jó ajánlat tőlük, ha a cégalapítás menete már tiszta, és éppen továbblépnénk mondjuk. Illetve akkor is, ha még mindennek előtte állunk persze.
Az alapításhoz a linken komplett levezetést kapunk (hogy mi történik a rajtkő magunk mögött hagyása után, mik a pontos költségek, és mik lehetnek a buktatók). De egyvalami nagyon fontos, és velük ez rögtön rendezettnek is lesz tekinthető! Méghozzá a székhely kérdése. Mert az ugyebár elengedhetetlen, hogy legyen, és ha hirtelen nincs hová bejegyeztetnünk a cégünket, akkor is kell legalább egy irodányi egység, ami erre a célra szolgál, állandó jelleggel. Hogy elérhető legyen és felkereshető, ott megtaláljanak, ha ellenőrizni akarnak, és ott átegye valaki a postánkat. Ha nem mi magunk, hát a szekhelyszolgaltatas24.hu csomagajánlatainak mindegyikében garantálják, hogy átveszik majd ők! És el is juttatják hozzánk a tartalmát, de a lényeg, hogy a hivatalos jelenlét, ami címként tisztázott és jogszerűen bejegyzett kell legyen, az biztosított lesz. Ez nagyjából így megy: ha bármilyen ingatlan tulajdonosa beleegyezik, akkor egy cég oda, az ingatlanba bejegyezhető. Itt pedig ennél még többet is kapunk! Komplett személyzetet és mindenféle egyéb szolgáltatást akár a cégalapítástól kezdődően: www.szekhelyszolgaltatas24.hu.